Tisdag!

Dagen som var spenderade jag tillsammans med min syster och hennes familj. J kom och hämtade upp mig vid lunchtid tillsammans med Fröken E. Vi drog till Coop och handlade och sen lämnade J mig och E i huset och åkte till badhuset för att hämta upp resten av familjen. Självklart bestämde sig E för att det var dags o skita, det var bara att göra sin plikt som gudmor och byta blöja! Hon låg och log hela tiden när jag bytte blöja och såg så lycklig ut. När kläderna var på igen fick jag gå omkring med henne och hon ville ständigt byta ställning och titta på allt. Måste erkänna att jag inte trodde att hon skulle vara så tung att bära på men efter 40min blir 3kg tungt det också. Lyckades få henne att somna så när min syster väl kom hem så var hon som ett litet ljus :)

Tiden gick snabbt och vid middagstid kom M förbi och käkade risgratäng och grillatkött som vi hade kvar sen i söndags. Efter middagen spelade vi lite kort och drack té. M skjutsade hem mig vid 21.30 men jag var inte alls trött. SMSade lite med L som också var pigg och efter många om och men bestämde vi oss för att åka tillbaka till min syster som fortfarande var vaken. Väl där spelade vi lite mer kort och drack åkerbärdricka *mums*. Spelet gick inte allt för bra, jag och L krigade mellan varandra så min syster gled som på en räkmacka genom hela spelet.

Idag ska vi till kina och äta lunch, förhoppningsvis blir det bowling också (om det finns lediga banor). Vi har även pratat om att ev. åka till Happis och ev även passera gränsen till Finland. Jag har även en dejt med min farmor idag och mot kvällen ska jag baka kanelbullar tillsammans med min syster. Man kan säga att jag är en busy woman här uppe ;)

Hoppas att alla har det bra och att påsken har varit fin :) .... och ni behöver inte vara rädda för att kommentera... känns som att alla har gömt sig under påsken!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0