Ain't no sunshine

.. idag är det inte vackert väder i H-sand måste jag säga. Imorse när jag vaknade så öste regnet ner, detta resulterade i att jag med gott samvete somnade om och sov alldeles för länge. (O)djuren är trötta idag, voven ligger under databordet och missen sover på sin klöspåle som vanligt. Jag har suttit och filosoferat på vad man kan göra idag men med tanke på vädret så är det en perfekt dag att se på film / spela lite Nintendo Wii.



Den ser ut ungefär som denna

Igår hann jag med att åka ut och bada på kvällen/natten, vattnet har inte varit såhär varmt någonsin när jag har badat här nere i söder. Luften var kylig men vattnet kändes ungefär som när man tar en svalkande dusch, varken varmt eller kallt. Vi passade även på att tända en brasa som man kunde värma sig vid efter badet, det var riktigt mysigt och jag fick lite ro från mina tankar = just vad jag behövde. Jag har alltid varit förälskad i att bada i Stigsjö men nu är det alltid så mycket folk där att Gussjö har blivit en favorit, där finns det inte bara så man kan elda, en fräsch toalett (om man jämför med många badställen) också finns det solstolar/sängar och en liten rutschkana :)

Dags att börja fundera på vad man ska äta till middag och sen ta det lugnt ett tag till. K har bara en vecka semester kvar så vi får se till att spendera lite tid tillsammans :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Har varit ett tämligen pissigt väder här med idag. Var på ikea och plantagen och kikade idag men så mycket mer har det inte blivit. Blev så trött av trippen att både jag och E deckade inte långt efter att vi kommit hem. XD Har nu varit på affären och inhandlat lite mat... Hehe, blev lite sen middag idag.



Ja, ni få passa på att njuta av tiden tillsammans då innan brorsan min börjar jobba igen. Låter som en mysig idé, att spela lite wii och därefter se film eller så. =) Ha en myyyyyysig kväll! :D



Kramar

2009-08-01 @ 20:28:42

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0