Aloha


En av många bilder som togs igår

Hade en trevlig dag igår, träffade L en ack för kort stund men vi hann iaf käka lunch på Rutiga Duken och sen lite senare åkte jag iväg och badade med J och P. Vattnet var riktigt skönt igår, tyvärr blåste det lite mycket men man ska inte klaga så länge det går att bada utomhus.

Idag blir det jobb men jag är ledig under helgen, undra vad jag ska hitta på? Om det är fint väder hoppas jag på att komma ut och simma lite också ska jag försöka börja titta lite i rummen som ska tömmas. Måste komma ihåg att handla svarta sopsäckar så man kan packa ihop allt så den dagen svärmor och svärfar kommer så är det bara att bära ner skiten och dra till tippen.

Har inte allt för mycket tid att skriva idag, börjar känna mig lite stressad om jag ska hinna med allt som jag hade tänkt mig innan jobbet. Måste även packa väskan så jag får mer lite korsord och ta med mig lite frukt, just nu har jag dille på plommon som är riktigt söta just nu.

Ses imorgon och tack för en trevlig dag igår P, L och J.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vacker bild, vattnet ser verkligen skönt ut :)


Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0