Crash and burn

Känns som att det är en sådan dag, jag har ont i huvudet och känner mig allmänt risig. Idag blir det mao mycket vila eftersom jag ska jobba hela helgen och behöver mina krafter då.

Idag ska jag ringa en av mina chefer och se om jag och K kan ansöka om att bli värdfamilj under vissa helger, det ska bli spännande och jag hoppas att vi har en chans att få det. Provade ringa för en stund sedan men då var hon borta på ett möte och återkommer 11.00 så jag antar att det blir till att ringa efter lunchen ist. Jag tvivlar på att jag kommer orka sitta här och vänta till 11 så trött som jag är nu.

Annars har jag inga planer på vad som ska hända och ske hemma hos oss. Jag har en bok som jag håller på att läsa men författaren har inte lyckats få mig såld riktigt än, detta är andra boken jag läser av henne (Mari Jungstedt). Orsaken till att jag läser dessa är att en på jobbet tipsade mig om henne och hade tagit med två böcker som jag kunde läsa. Detta är samma kvinna som introducerade mig för Jo Nesbo, Åsa Larsson och Mark Billingham och som ni vet så fullkomligt älskar jag dem. Som sagt, jag är inte såld på hennes böcker än men jag ska ge denna boken en chans.

Mitt nästa bokprojekt när jag väl är klar med de 9 böcker som är på G från USA blir Camilla Läckberg, är det någon som har läst något av henne? Isf är hon bra?

Dags för en liten tupplur innan huvudet sprängs
♥ till er där ute som behöver det.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har läst Läckberg och hon är helt ok, lite bättre än Ljungstedt tycker jag. Men hon kommer ju inte upp i nivå med Nesser, Edwardsson, Mankell och grabbarna :)

2009-08-27 @ 15:41:24
URL: http://hem.bredband.net/arcticstar

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0