Min sambo kan rita!




Denna bilden åker upp bara för att jag kommenterade tidigare idag om alla spegelbilder, se jag har också en och det är nog den enda jag har som är tagen i en spegel. På bilden är jag berusad och på en fest med en vän, vi hamnade inne i badrummet och tog några "fylle bilder". Ni får skratta om ni vill, för det gör jag ;) Nu när jag ser bilden så saknar jag nästan att ha kort hår.




Håll till godo folk, här kommer en antik bild på mig och K, den är tagen runt 2002 eller 2003 (minns inte riktigt) eller något liknande. Känner man igen oss? Kanske inte ;) Bilden bredvid satte jag bara upp för att jag ser ut som ett spöke på den p.g.a. solen som sken så stark att man nästan inte kan se mina "drag". Den bilden är från 2007 eller något liknande (se vad bra jag håller koll på saker).

När vi flyttade in (2003) i lägenheten som vi bor i nu så mötte jag en plattång för första gången i mitt liv. Jag klippte håret och damen frågade om jag ville prova att ha det rakt. Detta resulterade i att jag genast köpte en för friheten att inte ha lockar överallt var underbar. Mitt hår är otroligt tjockt och blir så varmt att man vill dö under sommaren och friheten att kunna välja är en skön känsla. Däremot är jag så förbaskat lat att jag inte plattar ut det allt för ofta, ärligt talat kommer jag inte ihåg när jag gjorde det sist!





Denna bild började K rita på i den nya lägenheten, tyvärr fick jag myror i benen och sprang iväg innan han blev klar så vi avslutade den aldrig. Ni som känner K vet att han är riktigt duktig på att rita och jag känner mig på ett bra humör idag så jag ska dela med mig av en bild han gjort, håll i hatten :) Den andra bilden gjorde han till en tjej han känner så ni får se hur bilderna ser ut när han är klar med dem, om man jämför dem ser min ut som en ren kladd.. men så går det när man inte kan sitta still.



Angel of Death

Denna bild fullkomligt älskar jag och man kan tom köpa kläder med motiv som han har gjort från en sida i USA, klickar ni runt på sidan kommer ni hitta andra han har gjort.. finns som linne, t-shirt och huvtröjor. Jag kommer ihåg när han jobbade på denna och det var roligt att se hur den växte fram, tyvärr kommer inte bilderna på denna sida upp riktigt bra och man kan inte få se den i dess rätta format.  K är lite lat och har inte hunnit ordna en ny hemsida som han har pratat om i flera år men man kan se lite av hans bilder på denna sida

H
an har gjort många skivomslag och hjälpt till på hemsidor så om ni är intresserade av sånt kan ni prova maila honom, fråga mig om e.mail adressen om ni vill det för han skulle nog inte bli glad om jag länkade upp den på min blogg ;)


Nightmare


N
i har riktigt tur, jag tänker sätta upp ytterligare en bild. Egentligen hade jag velat ha min absoluta favorit men den finns inte ute på nätet just nu och K är för lat för att leta reda på den åt mig bland alla hans bilder. När han gjorde sängen på bilden så använde han den vi har som modell :)

Oj oj, nu har jag varit riktigt snäll och förtjänar nästan en belöning så jag ska gå och ta mig en liten tupplur gammal som jag är :)

Kommentarer
Postat av: ☆ HOCKEYSAMBON ☆

Ja den var väldigt liten...

2009-08-30 @ 11:54:35
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Carro

Ja, min bror är verkligen über när det kommer till att rita. ;) Gillar verkligen "Nightmare".

2009-08-30 @ 14:41:19
Postat av: Anna

Han är verkligen skicklig! Väldigt coolt att hans verk går att beställa som T-shirt motiv. :D

2009-08-30 @ 16:52:46
Postat av: Nilla

Mjo jag har varit det. Är fan helt slutkörd av allt här hemma. Men ska skriva och lägga in bilder och sånt när inte ögonen går i kors på mig. Har fortfarande inte fixat några bilder åt dig heller för har inte orkat :)

2009-08-30 @ 17:25:38
URL: http://nillas.blogg.se/
Postat av: Starla

www.starlashop.blogspot.com har äntligen öppnat portarna och det firar vi med att ge alla nya kunder med rabattkod 10% rabatt på hela ordern.



Det ända du behöver göra för att få din rabatt är att uppge rabattkoden: ”NYSTART” när du beställer.



Vi säljer bland annat det populära ”peace” armbandet som bärs av bland andra storbloggerskan KENZA och även ett liknande armband som sätts på en annan storbloggerska, FOKI!.



I Starla shoppen hittar du alla dom senaste trenderna inom smyckes världen och till otroliga priser. Vi uppdaterar vårat sortiment ständigt för att följa dom senaste trenderna och modet på marknaden.



Igår laddade vi upp med ca 15 stycken nya favoriter!



Välkommen in på www.starlashop.blogspot.com och ta del av din rabatt redan idag!



Med vänliga hälsningar



Starla



www.starlashop.blogspot.com

2009-08-30 @ 18:57:35
URL: http://www.starlashop.blogspot.com

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0