Grillning och bad


Lite dricka är bra att ha när man är ute och grillar, självklart blev det Cola Zero :) Inhandlade även korv med bröd, ordnade pinnbröd och frukt. Jag måste säga att pinnbrödet var fruktansvärt gott, hade lite bregott med havsalt i på dem och det var MMMMM! Jag har inte ätit pinnbröd på herrans många år och det var ännu godare än jag hade för mig.


L
fick ordna elden, jag har aldrig sett så många vedklabbar tillsammans i grillgropen där tidigare, det han sa oftast när elden höll på att ordnas var: "Vi behöver nog lite mer tändvätska". Han lyckades dock få till en eld men hungrig som han var så grillade han sina kycklingkorvar över elden ist för att vänta på att det skulle bli glöd.

När L hade käkat tog jag mig ett dopp i vattnet, jag tycker det var riktigt skönt och det kändes varmt. J och P tyckte dock att det var bra mycket kallare än innan. Kanske var jag riktigt varm innan jag hoppade i eller så har jag blivit immun mot kylan :o L badade dock inte, jag visste inte att han var en sån landkrabba som han är, han satt och häckade vid elden när jag lekte säl ^^


S
om jag skrev tidigare så har jag fått dille på plommon, självklart handlade jag med mig 4st men det 4e försvann direkt vi kom dit så det hann aldrig komma med på bild :) Hade även lite goda vindruvor men de fick stanna i påsen.

Efter grillningen satt jag och L och löste lite korsord, han tog dock över det enda så jag fick plocka fram ett eget. Då upptäckte han att mitt var mer instressant och var över hela det också! Vi fick lite ord lösta och sen gick vi upp på berget och tittade lite på utsikten.

Kvällen avslutades på Donken där L drack lite kaffe och jag åt en god glass, ett perfekt avslut på en perfekt kväll.♥



Kommentarer
Postat av: Anna

Lät som en jättemysig kväll :)

Kram!

2009-08-15 @ 23:31:40
Postat av: Carro

Lät riktigt jävla nice. B-)

2009-08-16 @ 10:50:08

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0