Hårfärgning och svammel.



Sitter här med min festis och spelar lite Texas Holdem på nätet. Bredvid mig står äggklockan och tickar otroligt irriterande, kommer få lyssna på den i hela 18 minuter till! När den sen ringer har jag "uppdaterat" mitt hår till en annan färg, vi får se hur det blir.... K var den som valde färgen igår när jag var och jobbade, han frågade vad jag ville ha för färg och jag sa: Ta något du tycker jag ska ha. Nu är frågan om han tycker att jag ska ha denna färgen för att den speglar mitt humör eller om han verkligen gillar den färgen på mig. Tror ärligt talat aldrig att jag har färgat håret till just denna nyans innan, det blir lite spännande.. känns som en 50-50.

Molnen har börjat kika fram nu, hoppas att de kommer försvinna mot kvällen för jag är supersugen på att bada, bada, bada!  Jag vill bara åka ut, simma ut till en flytbrygga och ligga där och filosofera på livet. Är ingen annan sugen på att bada?

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag e sugen på att bada, speciellt då man ser alla dina fina bilder. Såg verkligen jättefint ut.



Spännande att se din nya hårfärg:)



Kram!

2009-08-14 @ 20:39:39

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0