Honey, I'm home <3

Vilket väder, vilken kvinna.. idag är jag på topp! Eller så är det så att jag är övertrött och känner mig lite "hög" och är inne på andra andningen. Jag känner hur hela mitt väsen dras mot sängen man jag ska vara start, jag är S-T-A-R-K! Hela kvällen igår satt jag och filosoferade om nya kuddar till sängen och ett nytt mysigt täcke, jag hade dirty thoughts åt höger och vänster, jag måste ha fått solsting.

Hmmm, jag ska nog ta och titta lite på TV ist för att blogga, känner att min hjärna och mina fingrar inte riktigt samarbetar idag. Hade det inte varit för att min blogg inte är direkt stor och "känd" så hade jag tagit en frågestund :P

Ut med er och njut av sommaren! ♥

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0