Hungry!




Just nu är jag hungrig som en varg, K ligger dock och sover (som vanligt) och är inte alls intresserad av att kliva upp. Jag har ingen lust alls att äta ensam så jag antar att jag får vänta på honom ett bra tag till! Det är straffet man får när man varit ute på promenad i 1,5h också for jag med J när hon käkade på Donken, jag var inte alls sugen på någon sådan mat så jag såg på när hon käkade. Dumt av mig att "anta" att K skulle vara hungrig när han hade slutat jobba!

Men men, nu när han sover kan jag lika gärna städa lite så att jag slipper tänka på att magen kurrar. Jag ska f*n dra in dammsugaren i sovrummet och dammsuga extra noga under hans sänghalva så han inte kan sova vidare *giggle*



Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0