I'm like the desert tonight


Det känns som att jag är i Sahara, det är så varmt.. nästan tryckande varmt inne i lägenheten. Samtidigt ska man inte klaga när det är vackert väder :) Kanske är det så att sommaren äntligen ska komma för att stanna? Min kära mor sa att de har haft en riktigt fin sommar uppe i norr, här har det varit upp och ner hela tiden. Jag kommer ihåg när vi hade Ryssvärmen uppe i norr när jag bodde där, man badade som galningar för att hålla sig sval. Jag saknar när man var yngre och cyklade till Bjumis för att ligga på stranden tillsammans med vänner, vilka tider det var.


♥Jag saknar er alla så mkt, alla mina vänner från Norrland
 som jag spenderade några av mina bästa år tillsammans med ♥


Ikväll blir det till att åka och bada igen (om inget händer), jag är glad att kunna säga att K mest troligt kommer komma med och bada! Ja, ni läste rätt.. han har sagt att han "nog" ska komma med!  Det är alltid roligt när man är fler som badar också behöver man inte vara ett tredje hjul ;) Det ser ut som att detta blir en perfekt dag, sol och bad tillsammans med vänner.. vad mer kan man begära?

Imorgon blir det jobb igen men jag har tur så jag börjar inte förrän klockan 15. Just tusan, K fyller år på lördag.. vad ska jag köpa till honom? Det är så fruktansvärt svårt att handla en present till honom, vad kan man ge en som fyller 31?! Jösses, han börjar bli gammal! Tänk att han bara var 21år när vi blev tillsammans, tiden går fort.

Men men, ha en trevlig dag/kväll alla så ses vi imorgon eller på onsdag.



Kommentarer
Postat av: johanna

www.stylebyjojjos.blogg.se

2009-08-03 @ 16:53:21
URL: http://stylebyjojjos.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja jösses ni börjar få många år tillsammans nu på nacken ;)

2009-08-03 @ 17:13:12
URL: http://storstrumpa.blogg.se/
Postat av: Hallonmamma - ensamstående mamma

ATT det är varmt ja. Shit.. Steks ju ihjäl. Men jag måste säga att jag gillar´t.

2009-08-03 @ 22:52:43
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0