Jobb, jobb, jobb

Snart bär det av till jobbet, börjar bli dags att packa väskan och göra sig redo att dra. Innan jag ska jobba funderar jag dock på att dra med herr K och käka lunch så att jag inte är allt för hungrig när jag kommer till jobbet. Jag måste även en sväng på affären och handla lite till frukost och lunch imorgon, just nu är det enda jag har på jobbet en flaska med saft och det blir man inte mätt av :)

Det har kommit ett paket idag, undra vad det är för någonting *nyfiken*. Det kan tänkas vara ett par gardiner som min mamma har skickat eller så är det en present till K eftersom han fyller år imorgon. Lite tråkigt att jobba så pass länge just imorgon eftersom jag inte kan väcka honom och gratulera honom på födelsedagen.. som det är nu kommer halva hans släkt ha varit här innan jag ens har kommit hem och han kommer vara less och trött.



Googlad bild på speedos

Fick mig ett bad igår också, det var massor av folk och vattnet var ganska kallt måste jag erkänna men jag lyckades ändå bada i iaf 2h eller något liknande. Jag har kommit fram till att en av de värsta sakerna på ständerna är äldre herrar som springer omkring i sina speedos^^ Det var en igår som stod och flexade lite på bryggan så att hela världen skulle se hans hemska speedos!

More action less writing, nu ska K upp och jag ska försöka få i mig lunch with or without him!

Kommentarer
Postat av: Mikaela - Livet som hockeysambo

Ja det är aldrig kul att vara sjuk, varesig det är fint eller tråkigt väder ute ;P

2009-08-07 @ 13:30:58
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Nilla

Men vadå? speedos som är SÅ sexigt att se på herrar som spänner sig ASG

2009-08-07 @ 13:40:44
URL: http://nillas.blogg.se/
Postat av: Hallonmamma - ensamstående mamma

Hahah, gillar bilden ;)

2009-08-13 @ 14:34:02
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0