Kväll


R
edan kväll, jösses vad dagen har åkt förbi i rasande fart. Har hunnit planera in en tur till stranden så man får den "obligatoriska" motionen i vattnet, sååå skönt när man badat. Var och letade i min ena byrå och hittade den ena baddräkten, trodde jag hade tappat bort den men icke sa nicke. Nu är frågan var nummer två håller hus, den har jag inte sett sen just innan farfar dog, typiskt att man hittar den som är mest sliten av de två.

Efter badet tror jag att det blir en film, jag och K gjorde ett försök igår att se en men jag slocknade som ett ljus. Jag vaknade till lite då och då och funderade på vad som var på TV'n och sen somnade jag om igen. Soffan är helt enkelt för skön att ligga i tillsammans med en filt, alla kuddar också när man får fotmassage och sen blir kliad på benen! Om jag inte passar mig kommer jag bli bortskämd.

Nu har jag hunnit se alla True Blood avsnitt som jag inte har sett, på ett sätt ångrar jag att jag såg alla så pass fort istället för att "suga" på dem lite längre. Nu längtar jag som en toka till nästa Söndag då avsnitt nummer 8 kommer ut. Mitt nästa mål är att få K att titta på True Blood också, jag har hela säsong 1 liggande och alla avsnitt som kommit ut från 2an så det är bara för honom att sätta igång.

Ack ack, nu ska jag gå och packa påsen så att jag är redo att åka när vi ska dra :)

♣Trevlig kväll på er ♣


Kom att tänka på den nyss, de spelade den på radion
när vi åkte ut och badade igår.

Kommentarer
Postat av: FS

Blondinbellas missar?



läs mer här:

http://falsksanning.blogg.se/2009/august/blondinbellas-missar.html#comment

2009-08-04 @ 00:56:15
URL: http://falsksanning.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0