Ledig igen

Hemma efter att ha jobbat natt, jag har varit relativt trött till och från men har kämpat för att inte falla för frestelsen och gå till sängen. Just nu så tror jag inte att jag kommer kunna hålla mig vaken allt för länge. Om jag ställer mobilen så sover jag inte allt för länge.. Pfff, vem försöker jag lura? Jag kommer sova som en stock och när mobilen ringer kommer jag sträcka ut handen och stänga av den och åka in i drömmarna igen. Det är nästan lustigt hur knäpp jag är när jag är ledig! Om jag ska arbeta så skulle jag aldrig komma på tanken att trycka på snooze eller slå av telefonen och somna om igen, när mobilen börjar vibrera för att sen slå igång melodin så är jag uppe på två röda. På något sätt så känns det som att det är den upproriska ungen inom mig som gör att jag somnar om och stänger av. Alltid när jag bodde hemma så kom mamma in på morgonen (om hon var hemma), ska du inte kliva upp snart.. klockan är si och så! Tom när jag bodde hemma sommaren 2007 och arbetade där uppe så gjorde hon så. Det "bästa" är att jag hatar att bli väckt och kan bli otroligt grinig mest fräste till henne att jag MINSANN ÄR VUXEN OCH KAN KLIVA UPP SJÄLV!

Fyndade en Bonaqua - Emotion med persika och aloe vera som är lätt kolsyrad, detta är en av de få kolsyrade vatten jag klarar av att dricka och som jag verkligen tycker om! Tyvärr ser jag den inte allt för ofta i affären!  Hmm, jag kanske skulle skriva en liten lapp åt mig själv här så jag kommer ihåg vad jag ska göra idag ifall jag skulle glömma det när jag tagit min tupplur på obestämd tid.

  • Handla kattsand på Djuraffären.
  • Sylt och ev glass till Plättorna som vi ska äta till middag idag.
  • Duschcreme.
  • Toalettpapper (om nu K inte handlade det igår).
  • Parfym till kattlådan - den är super och både jag och Fröken L gillar den. Hon luktar så mysigt när hon kommer och har den parfymen på tassarna, även om man vet at t hon varit på lådan. Men jag har hellre en kisse som luktar parfym om tassarna än skit :)
See you later....

Kommentarer
Postat av: Mikaela - Livet som hockeysambo

Haha nej var glad åt det, vilka dåliga banor :)

2009-08-11 @ 12:04:10
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0