Lördag


Dagar som denna saknar man verkligen detta.

K
änner fortfarande av min förbannade nacke! Det blir till att smörja in idag också *suck*. Det hjälpte riktigt bra med tigerbalsam igår och värktabletten men man luktar ju så förbaskat starkt. Det sticker i ögonen och näsan vill rymma när balsamet är på. Hoppas att det blir sista kvällen jag behöver använda det.

Har inte gjort många knop idag, bakade en pizza i ugnen till lunch och utöver det har jag knappt gjort någonting alls. Har suttit vid datorn till och från men that's it. Vädret är inte direkt inspirerande heller, pissregn! Visst jag tycker om regn när jag ska sova, finns inget mer lugnande ljud när regnet smattrar utanför.. MEN på dagen när jag är ledig får det gärna vara lite bättre så man kommer sig utomhus utan att behöva ha paraply o.s.v.

Ikväll får vi se vad som händer, vi har inga planer eftersom saker är som de är och vi är mer sociala med folk på avstånd än hemma. Men det kommer ändra sig när tiden går lite och vi kommer tillbaka upp på "spåret".

Trevlig lördag ♥

Kommentarer
Postat av: Nadja

bara bra. Händer ikväll? =)

2009-08-22 @ 20:50:34
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/
Postat av: Nadja

Godmorgon sovit gott? =)

2009-08-23 @ 10:03:27
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0