Rastlös!

Jag klättrar på väggarna, vet inte alls vad jag ska göra. Jag har inte ro att läsa en bok eller lösa lite korsord, att sitta i soffan fick myrorna att rusa runt ännu mer. Vid datorn har jag inte hittat något intressant, vad ska jag göra?! Hade det inte varit så att K jobbar imorgon och då inte vill gå någonstans så hade jag nog gett sählsten ett försök och provat bada där. Nu för tiden verkar det som att jag måste simma för att bli av med min rastlöshet. Jag har fått en glad nyhet iaf, jag trodde att de skulle renovera badhuset nu men de har skjutit upp det till April så när det inte går att bada utomhus kommer jag gå och köpa ett kort så jag kan fortsätta att simma inomhus.

Ska försöka spela lite spel och se om jag kommer mig till ro, om inte det fungerar får jag helt enkelt ge mig ut på en promenad även om jag verkligen AVSKYR att promenera själv. Nöden har ingen lag...

Kommentarer
Postat av: Carro

Hade jag varit där hade jag gärna gått på en promenad med dig!

2009-08-09 @ 21:01:59
Postat av: SoL

Jo, jag vet =/ synd bara att ni bor såå långt bort från oss =(

2009-08-09 @ 21:17:08
URL: http://myzsol.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag hänger gärna med dig på simhallen om du vill ha sällskap:)



kram.


Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0