Soffan vs. Anna 1-0

Haha, det gick ju bra. Jag gick och la mig i soffan för att se på Våra bästa år, vaknade till under Sjukhuset och suckade lite och nu väckte Oprah mig. Mitt hår står åt alla håll och jag känner mig nästan berusad. Vad har vi lärt oss av detta?

- Lägg dig inte på soffan efter att ha sovit dåligt på jobbet utan sitt på en stol (om du vill lyckas se ett tv-program).

Har hyersvärden ringt? Nej, det har de inte. Trodde ärligt talat att de skulle ringa tidigt på morgonen så att man inte skulle behöva sitta och uggla eller som jag gjorde - ligga och grisa i soffan som en liten nasse. Jag ger dem en timme, har de inte ringt då så får jag helt enkelt ta och ringa.

Dags att gå och ge mig själv en kalldusch så att jag vaknar upp och sen fundera på vad jag ska äta till lunch. Just nu är jag inte sugen på något speciellt utöver plommon men ett plommon kan nog inte ränkas som lunch. Jag bävar för den dagen jag får se effekten av att ha ätit för mycket plommon ^^

Kommentarer
Postat av: Mikaela - Livet som hockeysambo

Ja dom har ju kontrakt där allt står men det är ju egentligen inte klubbens fel att företaget redan anställt för mycket folk..

2009-08-20 @ 13:43:56
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Mikaela - Livet som hockeysambo

så långt kommer det nog inte gå.

2009-08-20 @ 13:53:23
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Anna

Hoppas verklige hyresvärden ringer snart med goda nyheter:)



Krya på dig! kram

2009-08-20 @ 14:45:33
Postat av: dimitra

ingen orsak :D vad har du hittat på idag då?

2009-08-20 @ 15:05:24
URL: http://mjukiish.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0