Sunday always comes too late



Hittade en gammal bild på K som togs när han var ute på Sählsten för några år sedan, han ser så lugn och harmonisk ut där. Jag har inte varit dit på flera år så jag borde nog ta mig en prommis dit vid tillfälle och se hur det ser ut :) K pratar om att dra och spela Frisbeegolf men jag är mer instresserad av att bada, frisbeegolf kan man spela bra mkt längre än man kan bada :)

Solen skiner idag, hade inte kunnat få bättre väder. Trodde först jag drömde när jag öppnade ögonen och blev bländad av solen, men icke sa nicke :) Hoppas på att vattnet är varmt och skönt idag för igår var det kallt som satan. Inte fick vi till någon eld heller för vedklabbarna var alldeles för stora och fuktiga! Men allt går med lite våld och vilja så vi tog oss ett snabbt dopp trots kylan. Det är svårt att beskriva hur mkt piggare jag känner mig sen vi har börjat åka och bada, kanske kroppen behöver lite "chocker" då och då med kallare vatten än man är van vid.

Systers äldsta hade varit och spelat fotboll i Ume, de hade vunnit de tre första matcherna men förlorat den 4e mot Umetjejerna, jag hörde rykten om att domaren dömte lite väl partiskt till Ume's fördel.. kan inte påstå att jag är förvånad, det har man sett bra många gånger under de åren jag spelade fotboll. Synd att det ska vara så men men...

Fick fortsatt dåliga nyheter idag, jag hoppas att det kommer vända och att vi får lite bättre nyheter nu till veckan.



Kommentarer
Postat av: Anna

Skulle vi inte kunna ta en grillkväll ihop på Sälsten? Äta nå gott och sitta och surra en stund, känns som om det var evigheter sedan vi sågs nu ju. Saknar erat sällskap!



Hoppas också att ni får godare nyheter till veckan.



Kramar!

Postat av: ida UNG MAMMA O NYINFLYTTAD TILL SMÅLANDSVILLA!

SV; HAHA, MEN GUD! VART BOR DU DÅ?

2009-08-03 @ 08:56:02
URL: http://gotteochvi.blogg.se/
Postat av: Mikaela - livet som hockeysambo

Ja nu är det ju superfint väder här. Klarblå himmel och varmt =)

2009-08-03 @ 10:13:33
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Mikaela - livet som hockeysambo

Haha ja det är väl en himla tur det annars ;)

2009-08-03 @ 14:00:18
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0