Tillbaka till verkligheten

Helgen är redan slut, ack vad jag önskar att den skulle vara lite längre. Jag har haft en lugn och skön helg, precis vad jag behöver. En annan sak som är slut är mina plommon, jag längtar till priserna på dem går ner lite.. att betala 36kr/kg känns lite mycket ibland måste jag säga, speciellt nu när de är stora som hus.

Imorgon jobbar jag igen, roligt att komma till jobbet och dona lite. Hoppas att det är någon rolig middag jag ska laga där :)

Vad händer annars i mitt liv? Inte mycket, det är många saker som behöver göras men det har inte riktigt funnits någon ork till att ta tag i det, kanske blir det bättre snart. Jag hoppas verkligen att detta mörker som ligger över mig kommer försvinna snart, att det onda börjar vända.

Dags att fundera på vad man ska äta kanske, har inte haft så bra aptit den senaste tiden, den svänger riktigt mycket hit och dit. Ibland är jag hungrig så jag kan dö och ibland känner jag ingen hunger på hela dagen så jag får tvinga i mig lite mat bara för att...

Kommentarer
Postat av: Anna

Ibland behöver man en lugn skön helg:) Som en omstart för själen.

Jag hoppas också att ditt onda vänder, och att dina orosmåln ljusnar och blir positiva igen.



Massor av kramar.

2009-08-16 @ 21:18:56
Postat av: SoL

Ja, hoppas kan man alltid.

2009-08-16 @ 23:11:08
Postat av: Nilla

Får börja spara till en vettigare kamera ;)

Vissa bilder skulle jag plocka ihop åt dig, har inte hunnit det än och du kan inte spara dom från min blogg heller för jag har skydd så man inte kan högerklicka om man inte använder nåt annat då som förstör bilderna :)

2009-08-16 @ 23:47:29
URL: http://nillas.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0