Trötter

Idag har jag mest haft ont i huvudet och känt mig allmänt borta. Natten som var blev det inte allt för mycket sömn under, vaknade titt som tätt och tittade på klockan. Vid 2.30 kom jag på att vi inte hade hängt upp badkläderna så jag fick ringa hem och be K hänga upp dem (bättre sent än aldrig). När jag slutade drog jag en sväng på affären och handlade inför middagen, jag blev så grymt sugen på korvstroganoff när jag gjorde det här om dagen på jobbet att jag var tvungen att köpa hem lite korv. Jag har fått lite dille på att sätta ner dragon i korvstroganoffen, det är riktigt gott!

Vädret är idag inte allt för lovande, det har regnat lite och det ser inte ut som att någon sol kommer komma.. var är det fina vädret de pratade om i Aftonbladet här om dagen?

Dags att hämta något att dricka och försöka bli av med huvudvärken, ses.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0