When the night..

Min syster introducerade mig för Return när jag var liten.

D
et börjar bli dags att gå och sova. Jag har hunnit vara ute och bada i någon timme, det blev även en eld att värma sig vid och grillad korv. Det var ett perfekt avslut på denna dag måste jag säga. Nu känner jag mig avslappnad och mindre rastlös, jag behövde göra av med lite energi i vattnet som var liiite kallt idag men inte så att man inte klarade av att simma runt lite.

Imorgon har jag planer på att städa lite, ska även dra igång en tvättmaskin så jag får tvätta upp lite handdukar och annat smått och gott. Förhoppningsvis kommer K hänga på städet så att det går fortare. Jag har lovat honom att om han hjälper till att städa så står jag för middagen. Nu måste jag bara få (o)djuren att vilja städa också, fröken L har dansat med en gardin så den hänger inte allt för snyggt just nu och M har dragit ut 2000 av sina leksaker i hela lägenheten.

Vad mer kan jag skriva om när jag ändå är igång?! Min hjärna är inte allt för vaken, kanske inte så konstigt med tanke på att klockan är över 4.00 och jag borde ha varit i sängen för bra många timmar sen. När man tittar ut så der det lovande ut  ljust och fint.. kanske att vi får en fin dag idag och vad händer då?

Nåjå, nu ska jag ta med min bok och gå till sängen istället för att svamla halva natten.



En låt som alltid kommer få mig att tänka på R

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0