Work work

Tillbaka till jobbet idag igen, självklart lyser det upp utomhus! Tur de har en balkong på jobbet iaf så då får jag se lite av solen. Vet ni vad detta innebär? Jo, jag ska leta upp mina tusen korsordstidningar och packa ner dem i väskan, här ska lösas korsord i solen när jag inte har något annat för mig. Håller tummarna för att solen håller i sig hela kvällen också.

Imorgon får jag äntligen se det efterlängtade avsnittet av True Blood som sänds inatt i USA och under veckan kommer jag beställa böckerna *längtar*. Jag känner mig nästan som ett barn som väntar på tomten, jag får myror i benen och drömmer mig bort om de fina böckerna.

Nu ska jag umgås lite med (o)djuren innan jag måste gå till jobbet. Jag hoppas att alla får en riktigt trevlig Söndag och ta hand om varandra... ni vet inte hur länge alla finns kvar. ♥

Kommentarer
Postat av: Ida

Jo men det är nog sant faktiskt . Och svart passar ju helt klart till allt medans rosa kanske inte gör det ^^ :)

2009-08-23 @ 23:11:34
URL: http://idavarnamnet.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0