2009-12-26



Jag hoppas att alla hade en underbar julafton och en fin annandag. Själv sov jag uselt på jobbet, lyckades inte somna förrän runt 2.30 och klev upp alldeles för tidigt. Detta resulterade i att när jag kom hem vid 9.30 så somnade jag och vaknade med blixtrande huvudvärk. K mådde uselt den 25e och hade kräkts halva natten, nu är frågan om han verkligen är sjuk eller om det var en kombination av alldeles för mycket julmat och snapps?!

Idag kommer svärfar förbi hit för att åka med oss till stället där vi köpte köksbordet och stolarna. Den ena stolen är låghalt också ska vi hämta en till stol så att vi får "fullt". Det ska bli roligt att se hur det blir. Igår var jag duktig och smorde bordet med ädelträolja (eller vad det nu heter), det ser fint ut men jag kommer nog behöva smörja en gång till men det blir om en vecka eller så.

Idag kommer systeryster till stan med sin karl, det ska bli såååå roligt att träffa dem igen. Det var verkligen alldeles för längesen vi sågs. Jag ska försöka få med dem att titta på Avatar (om de inte redan har sett den).
Men men, nu fick jag ett samtal från svärmor som sa att vi skulle stå utanför huset 5 över 1 så att vi kan åka iväg till affären.

Ta hand om varandra, och mina kära vänner.. jag saknar er mer än ni kan tro. ♥

Kommentarer
Postat av: Carro

Hihi, ska bli skitkul att få träffa er igen också! :D Nu är grejen den att jag bokat in mån-tis med Angelina och hennes kille sedan tidigare och vi har bokat biljetter till Avatar i Sundsvall. Vi (jag och E) åker in till Sundsvall imorgon (måndag) efter lunch och samåker med Angie o hennes grabb ner till S-svall där vi kommer bo en natt på hotell och hitta på lite bus... Men vi kommer tillbaka på tisdag efter lunch skulle jag tro och efter det skulle man kunna hitta på något! :) Och med tanke på hur bra Avatar verkar så tippar jag på att jag och E säkert kommer vilja se den igen. ;) Kramar!!!!

2009-12-27 @ 10:45:48
Postat av: Anna

Ok, då går jag och K och ser på den själva då =)

2009-12-27 @ 14:36:45
URL: http://myzsol.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0