... ... ...



Igår avslutade jag Eragon innan jag somnade. Det var längesen jag var så inne i en fantasybok (som jag pratade om igår) och det kändes underbart. Jag hade planer på att påbörja bok nummer två efter att jag hade läst den sista sidan men mina ögon ville inte mer. Det första jag gjorde när jag slog upp ögonen var att börja läsa, även idag ville hjärnan mer än ögonen som gav upp och jag däckade i nästan två timmar.

Jag blev väckt av telefonen som vägrade sluta ringa!
Det var J som ville gå ut och käka lunch och idag tackade jag minsann Ja. K ska ut med jobbet på en julfest så då tänkte jag att jag käkar lunch ute också äter jag rester till middag istället (jag hatar att laga mat till en person). Efter lunchen smet jag in på affären och köpte det som fattas till middagen som vi ska äta imorgon.

När jag kom hem hade jag planer på att gå och läsa, tyvärr fastnade jag vid datorn. Har hunnit prata lite med vänner och hoppat runt i de olika facebook-spelen. Iof har jag hunnit med en vettig sak också, Fröken L har fått sina klor kapade. Hon är ganska rolig att klippa klorna på, hon ska alltid låtsas att hon hatar det och snurra runt som en ål.. MEN när man väl har börjat klippa så spinner hon och börjar slicka en på handen. Kattar är allt bra märkliga men ack så underbara djur.

När man pratar om Fröken L så måste jag berätta en sak!
Jag handlade som ni kanske minns lite kattsand o.s.v. i Söndags och då fick man med "blötmat" också, nu har L blivit riktigt kräsen och vägrar äta något annat än just den. Tidigare har hon inte varit så brydd om just blötmat utan hon har mest bara slickat bort "fettet" och sen skippat resten.. men nu mina vänner, nu SKRIKER hon så fort hon får se påsen och vill inte ha något annat! Jag blir tossig på den kissen, hade hon inte kunnat bestämma sig för lite billigare blötmat? Jag hpppas att det är något som kommer gå över, hon kan allt glömma att hon ska få käka blötmat varje dag *elak matte*.

Dags att gå tillbaka till sängen och läsa lite när man har tid.
Mez eller John som han heter utmanade mig igår när det kommer till Eragon serien.. vem som hinner läsa ut den först! Huga, jag brukar ha svårt att säga Nej till utmaningar så självklart tackade jag Ja. Synd bara att jag har främmande hela helgen + E så jag kommer inte alls ha så mycket tid att läsa som jag annars har. Bäst att läsa när man har tid!

Ta hand om Er. ♥

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hoppas att boken är lika bra! Jag älskar att hitta bra genrer och bra författare! Det är ju underbart att läsa bra böcker - man lever sig in i dem och lever genom dem på något sätt :)

2009-12-04 @ 00:19:28
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0