If the sun refused to shine



Helgen är inne på sin sista dag. Jag har inte lyckats komma till sängen innan kl 6.00 en enda dag sen i Torsdags. När jag kommer mig till sängen så läser jag lite ur "Marked" och sen filosoferar jag en liten stund innan ögonen ger upp. När jag vaknar är jag snuvig och känner mig seg, men ändå utvilad...

Jag har fått lite julkort i år igen. Det första som kom var från kommunen där E kommer ifrån, de tackade oss för vår goda insats som stödfamilj detta år o.s.v. Efter det kortet kom det ett från min chef som tackade mig för detta år också fick jag ett presentkort till den Italienska restaurangen som finns här i stan. Jag har aldrig varit och ätit där, folk brukar säga att det är gott men riktigt dyrt! Det ska bli spännande att gå dit nästa år och det känns super att man är uppskattad av cheferna.

En avi kom i fredags. Äntligen är mina saker som jag beställde i början av Nov på G. Ett nytt överkast till sovrummet, julpåslakan och lakan som man spänner över madrassen. Jag hoppas att överkastet är så varmt som det såg ut för just nu sover jag med två täcken varje natt.

Nåjå, jag ska inte sitta här och tråka ut er hela dagen. Min lunch är äntligen klar - Kycklingspett med ris, jordnötssås och wookade grönsaker. I know, det är lite lyxigt till lunch men det är så förbaskat gott *nom nom*

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Oj, men varför har du somnat så sent? :( Hoppas att du får sova lite bättre i veckan, det är inte skoj när man inte kan sova :(



Ska du hitta på något mysigt över julen?



GOD JUL lite i förskott! ;)



Kram Carro

2009-12-20 @ 17:21:55
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0