Julen har kommit till sovrummet!



Nu har jag bäddat så att tomtarna är på plats. Ska slå en liten pling till min mor att jag önskar mig svarta gardiner med inslag av rött till sovrummet eftersom det passar till överkastet som vi fick idag. Jag måste bara komma mig för att få upp nya gardinstänger i sovrummet, har dem stående i hallen men varken jag eller K är sugen på att börja borra i väggen och jävlas med dem! Men det kommer vi allt få göra, antar att det blir i Jan när vi kommer möblera om i sovrummet igen, soffan kommer flytta in dit och motionscykeln åker till svärmor och svärfar  (svärmor anser att svärfar behöver banta lite!). Ingen är mer glad än jag när jag blir av med den j*veln, K har använt det cirka 7 gånger nu på 3-4år, allt den gör är att samla damm.


Kommentarer
Postat av: Carro

Det var ett himla gulligt påslakan-set det där. ;)



Och jo, pappa T kan nog allt behöva ta sig några vändor på en motionscykel... =P

2009-12-21 @ 22:23:26

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0