Lördag


Slinky och Blobben, fler bilder finns här!


Jag blev väckt alldeles för tidigt idag! Syster ringde vid 9.00 och frågade efter koden till porten, de hade varit i Sundsvall på något möte och var tvugna att lämna hotellet de var på klocka 8.00! Hur sjukt är inte det? Kan inte förstå hur de kunde göra så att de fick lämna så tidigt med tanke på att det var alkohol inblandat på kvällen igår till långt in på natten / morgonen... som tur var så dricker inte min syster något (hon ammar)  men de andra stackarna som var där fick sitta i sina bilar etc tills de var redo att köra igen.

Efter frukosten så var det dags för en runda på stan. Syster och E drog iväg medan jag väntade på att E skulle bli klar med sin frukost (hon kom upp lite efter alla andra). När vi väl kom ut hade de andra redan avverkat både H & M, Lindex och Sportaffären. E handlade lite byxor och underkläder, sen såg hon ett halsband med matchande örhängen.. hon hade dock bara råd att köpa en av sakerna så syster fick snällt betala det andra.



Alla åt lunch utom lilla E, hon fick ett sugrör!

Lunch åt vi tillsammans på Big Boy. När lunchen var klar drog syster och hennes make iväg till lite vänner de har i stan och jag gick med K och flickorna till Technicus. Det fanns en himla massa intressanta saker där, vi provade Hjärnaktivitets-grejen, K var oslagbar.. jag kan inte fatta hur han kunde koppla ur sin hjärna så där snabbt.. jag vann mot flickorna men K gick absolut inte! Iof kunde jag inte låta bli att skratta åt honom där han satt och såg ut som en mupp, det enda som fattades var lite dreggel! En besvikelse dock var att de inte hade igång planatoriet, jag ville titta på stjärnor!

Syster ringde alldeles för fort (kändes det som). Hennes make ville inte stanna i Härnösand över natten utan han skulle absolut åka hem. E och syster protesterade men han vägrade lyssna. Innan vi lämnade technicus inhandlade jag en slinky, ett litet timglas (just vad vi behöver till våra fyllespel), en liten "blobb" och en halkig grej som slinker iväg bara man tittar på den. E fick sig en "blobb" hon också som hon skulle ta med hem.

Nu är det lugnt och tyst i lägenheten. E sitter och tittar på Hajen, K sitter vid sin dator och spelar något spel.. själv funderar jag på att återvända till min bok och läsa lite mer.


Mina tofflor, ja, jag vet att det är Hello Kitty (alla fjortisars dröm) men det fanns inga andra och nöden har ingen lag, vill inte frysa om fötterna i lägenheten varje kväll. Obs hornen på Hello Kitty!

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha, den där stressbollen diggade jag! =P

2009-12-05 @ 19:12:27
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag tycker tofflorna är jättesöta! Skit samma om det är Kitty på eller inte :) Sköna ser de också ut att vara och det är huvudsaken, right?! :)



Trevlig lördag!

Kram C

2009-12-05 @ 19:26:16
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jadå, än så länge har helgen varit bra :) Jag har bara varit ledig idag, sen imorgon går jag på nätter igen. Pust! Ska du hitta på något skoj i veckan?

2009-12-06 @ 02:20:33
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

JAAAAAAAAAAA - pyjamasbyxor är underskattat! ;)

2009-12-06 @ 02:28:07
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0