Oh, the joy!


Blev väckt av telefonen idag...
Det var sekreteraren / medhjälpare eller vad hon nu är till min läkare som hälsade att de fått svaren på proverna som åkte iväg till Umeå sist.. Nu ville min läkare att jag skulle ta ytterligare prover och hon ville bara ringa och varna mig så jag inte skulle bli förvirrad när det kommer hem ytterligare en remiss. Ett plus till henne var iaf att hon frågade hur det hade gått sist jag var och tog prover eftersom hon vet hur mycket jag avskyr det.  Man känner sig verkligen sedd och hörd om man jämför med de rövhål till läkare jag mött innan. Dessa prover tänker jag dock inte ta förrän efter Nyår, lite måtta får det allt vara på alla stick som kommer åt höger och vänster.

Annars har dagen varit lugn och skön. Gick ut för att handla en kamera idag, K sölade sig så mycket och gnällde så när vi väl kom dit så köpte den som hade numret före oss den sista.. vilken otur man kan ha då. Detta innebär att jag inte kommer ha någon kamera innan Nyår om jag inte vill använda min mobil, den kommer dock ihåg sist vi var berusade och den fick sig en dusch av en grogg.

De frågade idag om jag vill jobba på Nyår. Jag har så otroligt svårt att säga Nej och får alltid dåligt samvete.. Men det är inte direkt så att C är uppe ofta och jag vill verkligen hinna träffa henne och E. Om det hade varit så att de ville ha mig ut och jobba på dagen så hade det varit ok men mitt pass skulle börja 15.00 och sluta klockan 10.00 dagen efter. Nåjå, vi får se om de inte får ut någon annan.. isf antar jag att jag får gå dit och jobba.

Dags att krypa ner i sängen och läsa lite. Just nu håller jag på med bok nummer tre i House of the Night serien den är verkligen underhållande och jag riktigt njuter av att läsa på Engelska. Jag ska försöka att inte läsa så snabbt för jag har bara en bok kvar hemma i den serien

Natti natti på er ♥

Kommentarer
Postat av: JUST ANOTHER CRAZY BLONDE - WITH JUST ANOTHER STUPID BLOG

Usch och fy - hoppas att du får några bra svar i alla fall!

Jag var inne i veckan och stacks jag också - det är inget skoj alls, men det var i alla fall en duktig sjuksköterska som stack mig - så all cred till honom :)



Kram Carro

2010-01-04 @ 21:40:30
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0