Sleeping beauty



Äntligen har mitt överkast kommit, som jag har längtat. Det är hur gosigt som helst och sidorna är sååå mjuka med allt sammet. När K kommer hem ikväll blir det till att bädda om till julsängkläder och sen sätta på överkastet, no more cold nights.

Har precis kommit hem efter att ha varit ute på middag. K blir tvungen att jobba över idag och han vet inte hur många timmar det blev så vi fick ta en riktigt tidig middag. Tack vare den så är jag just nu inne i en paltkoma och kommer nog stanna kvar där bra länge.

Hmmm, vete fan om jag orkar vänta på att han ska komma hem med renbäddningen. Jag är så sugen på att byta lakan och få ordna till i sängen så det blir fint. Risken finns att jag kommer parkera mig ovanpå överkastet sen med en bok och efter det sjunka in i drömmarnas värld.


Kommentarer
Postat av: Carro

Guuuuuuuuuuuud vilket fint överkast!!! :D Förstår verkligen att du längtat efter det! :)

2009-12-21 @ 22:19:50
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

WOW!! Vilket otroligt vackert överkast!! Det påminner mig lite om Thailand-stuk. I love it! :)

2009-12-22 @ 10:44:58
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0