The Grudge 3



Har sett denna filmen idag, slutsats.. Japanska barn är läskiga när de är vitmålade! Däremot måste jag säga att denna var den minst skrämmande av de olika som jag har sett, de visade "barnet och kvinnan" lite väl mycket och tydligt. Men den var helt OK utöver det.

Resten av dagen har vi inte gjort allt för många knop. Har spelat lite med Dl och slappat framför datorn. Försökte mig även på att läsa lite men jag kunde inte få ro i kroppen så det fick jag ge upp. Jag hoppas att läsandet kommer gå bättre ikväll.. kanske ska skriva inatt såg att klockan är lite mer än vad jag väntade mig att den skulle vara. Kan inte påstå att det känns som att klockan är 03.12.

Jag hoppas att alla har haft en trevlig lördag och att söndagen blir fin. Själv ska jag förmodligen raida imorgon och efter det blir det en tidig kväll (måste få tillbaka dygnet lite inför min lilla trip med Dl och Leffe till veckan).

Kommentarer
Postat av: Nilla

Hehe jag föll för frestelsen. Blev tonfisk och skagen idag.. em. igår blir det ju nu :p Testade även chipsen, helt ok men lite i påsen. sen var chefen där så snäll att jag fick ta petflaskor istället för jag kunde inte bära 2 drickor och 2 påsar. Tur man känner han lite genom J så man fick göra så fast pet verkar vara dyrare på nåt vänster.

2009-02-01 @ 06:44:48
URL: http://nillas.blogg.se/
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

Hej gullunge! :]

Din blogg är verkligen jättesöt :*



Vad ska du hitta på ikväll? <3

2009-02-01 @ 18:25:14
URL: http://takai.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0