Det gick ju bra....

Somnade kanske inte när jag ville utan klockan 6.00 började jag försöka tvinga mig själv till att sova. Natten gick relativt fort, var iskall om både händer, fötter och näsa.. försökte värma mig på K men han var så varm att jag brände mig nästan. Efter några timmar började jag känna mig varm igen men idag är kylan tillbaka på samma ställen. Sitter insvept i en filt med tossar på fötterna och massor av kläder, kanske håller jag på att bli sjuk?

Idag fick jag ett samtal från jobbet klockan 9.30, de bokade in ett pass *glad* hoppas på att det kommer komma fler för jag känner att jag verkligen behöver få jobba nu *rastlös som få*. Ska gå och värma mina händer lite under varmvatten innan de försvinner helt från mig och sen ska jag ringa min mor (måste verkligen höra hur det är med henne eftersom hon inte behagar att ringa själv och berätta).

Ha en fortsatt trevlig dag alla <3


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0