!

Har inte mycket att skriva. Ibland räcker det inte med att man grälar med en utan det blir ännu fler.. jösses. Tur att det finns en lugn punkt som håller upp humöret mitt trots alla svängar som är just nu, tack vännen du är super. Eftersom jag är på ett sånt underbart humör större delen av tiden nu så tillbringar jag mycket tid med min ljudbok och lite tid med resten. Ska ta mig till sängen och försöka få mig lite ro, hoppas på att slippa vrida mig allt för länge.

Har inga planer för helgen, antar att jag kommer sitta still mycket och lyssna på någon bok eller titta på tv, får se om jag drar igång laptopen om jag inte kan få ro.

Trevlig helg på er alla där ute..

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0