Helg..

Då var det helg igen.. hann knappt märka att det var "vardag"... Idag hämtade jag ut boken jag beställt på Engelska så den ska påbörjas ikväll, inhandlade ett bokmärke med en ko på också (som jag glömde i påsen som sedan fylldes med sopor när jag lagade middag - blev dock påmind av Sanch att jag hade den så den blev räddad). Var förbi på Akademibokhandeln och handlade en liten tavla att ha i köket med Mån - Sön + Övrigt på som man även kan sätta upp lappar med magneter, riktigt behändig och som gjord för köket :) Passade på att laga en kycklinggryta till middag och pratade med både mor och far. Kvällen har sprungit iväg, den har varit full av skratt måste jag säga :D Tack till de som fått mig att skratta och slappna av igen.

Igår städades hela lägenheten så nu är den skinande ren, fick ordning på databordet, ovanpå bokhyllorna etc *nöjd*


Vad mer kan jag berätta.. hmmmm.... *hjärnsläpp*....

Kommentarer
Postat av: Vickanen

ohhhh jag håller också på att städa av...plockar också bort julsakerna nu, putsat fönster efter alla stickers som suttit där...så skönt då det är klart :)

Kramizz

2009-01-04 @ 07:38:14
URL: http://vickanen.blogg.se/
Postat av: Nilla

Tack, ja tiden den springer iväg :) Jo får ta och göra det. Fast när är ju en bra fråga. jag kan inte planera ett jota förrän jag vet nånting med FK och skit :/ Kommer ha fullt upp redan på måndag med att jaga läkare både här i stan och i Sundsvall och kärringen på FK och rehab personalen. Så Januari är ingen bra månad för nånting :/ Men får jag nån tid över under denna månad så kan man fika :)

2009-01-04 @ 12:37:12
URL: http://nillas.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0