Ljuset i horisonten..

Känns som att det börjar vända lite... efter många tårar igår så löste sig en sak iaf och ett samtal idag + ett brev lyste upp vardagen. Imorgon ska jag ringa till ett elevhem och boka in tid för introduktion, chefen för boendet hade fått en rekommendation av min chef. Hon ville inte ens träffa mig iom att min chef hade talat så gott om mig, det känns bra :) Det blir någonting nytt och spännande :D

Mitt brev kom som på beställning iom att jag fick ett samtal förra veckan om en tid dagen efter som jag tackade nej till. Men nu ska jag iaf ta denna och åka med L om han kan få ledigt *hoppas*.

Klev upp klockan 8.20 idag, mer utvilad än jag varit på en månad trots att jag bara sovit i ca 3h. Gick ut i köket och började diska, sen åkte dammsugaren fram och jag ordnade sovrummet = renbädda, vädrade o.s.v. Men energin tog slut vid 14.30 och jag somnade i 2h tillsammans med L och M :)


Har nu ätit en god middag och ska bara slappna av i kroppen, en massage skulle inte sitta fel ev. en film också iom att de rensade allt som var kvar igår = ingen raid förrän tosdag :) Glömde nästan, såg på två filmer igår: "My best friend's girl" och "Naked Mile" jag fick skratta om man säger så :) My best friend's girl var riktigt underhållande och jag kan varmt rekommendera den :) Den bjöd på pinsamheter så jag bara satt och vred på mig men andra saker som fick mig att skratta så det slutade med att jag hade ont i magen. Men det kändes bra att skratta och tårarna som rullade var av glädje inte sorg som några timmar innan.


Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas det inte är nåt allvarligt bara ! kram

2009-01-19 @ 19:54:22
URL: http://storstrumpa.blogg.se/
Postat av: Annelie

När ska du till kirurgen?? =)

2009-01-21 @ 14:42:18
URL: http://kramizen.blogg.se/
Postat av: Annelie

Vad härligt, jag kommer att hålla tummarna för dig då =) Stor kram. Allt bra med dig annars??

2009-01-21 @ 17:32:48
URL: http://kramizen.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0