Lördag

Vaknade en timme senare än planerat och har inte gjort så mkt seriöst idag.

Såg en glad nyhet, de jag spelar med ska dra ner på antalet dagar vi kommer "raida" så det blir ytterligare en dag fri i veckan och ett krav på två, borde klara det utan problem och kommer inte känna att jag inte hinner med allt jag vill göra. En sak mindre att tänka på *pustar ut*

Hmm, annars händer det inte så mycket här.. lägenheten är tyst, riktigt tyst. Det sägs inte mycket ord här utöver när jag sitter och pratar med J och S. Känns nästan som att vara ensam hemma fast jag inte är det.

Ska ta och sätta mig framför tv'n igen och se om det händer något spännande, annars blir det nog ljudboken och sömn.

Kommentarer
Postat av: Malin

Nä, vet inte när reprisen går men säkert idag... På söndagar brukar ju inte mycket mer än repriser visas :/

2009-01-18 @ 10:37:22

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0