♥ Måndag!

Sov lite längre än planerat idag, jag får skylla på att jag somnade sent och håller på att bli sjuk. Eftersom min Svenska ljudbok bråkade så mycket igår och hoppade till fel kapitel o.s.v. så blev det en Amerikansk istället. Jag måste säga att det tar ett tag att vänja sig att ligga och lyssna på ett annat språk och det känns lite annorlunda när man inte ser ordet och kan "smaka" på det innan man går vidare. Lyckades lyssna bra länge igår innan jag somnade, var tom uppmärksam på att jag var på G att somna så jag stängde av mp3-spelaren direkt. Däremot har jag under natten vaknat flera gånger och trott att jag haft igång den.

K lagade middag idag, kändes lite lyxigt att få allt serverat men gott var det.  Höll på att ramla av stolen när han sen deklarerade att han skulle på gymmet imorgon med några vänner!! Mycket ska man höra innan öronen ramlar av, får hoppas att han kommer sig dit nu när han har kompisar som är där så de kan peppa varandra. Kanske att jag också skulle ta tag i simningen igen, måste bara få bättre i huvudet o öronen. Jag vill verkligen inte ens tänka tanken på hur klor känns där just nu! Jag vill verkligen ha tillbaka kylan, jag mår så bra när det är riktigt kallt ute. Just nu är det + grader och snön smälter.. för varje grad det blir varmare så känner jag hur jag blir sämre och sämre =(

Men men, ska hoppa tillbaka in i spelet nu :) Pausen är klar och raiden fortsätter.

Kommentarer
Postat av: Vickanen

Sovmorgon och lagad middag..vilken lyx...här gås det alltid upp vid 7 tiden...sedan är det alltid jag som lagar maten...gör maken något så är det MCD eller något annat som bjuds....



kramizzz

2009-01-14 @ 07:33:59
URL: http://vickanen.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0