Oh, happy day..

Har haft en riktigt bra dag idag på jobbet.. ord kan inte beskriva hur glad jag var att vara tillbaka där och få mer arbete inbokat inom 30sec är inte illa det heller :) R sa bara: Hej, vad trevligt att se dig igen, vill du jobba imorgon?" Så imorgon blir det till att gå tillbaka, men jag klagar inte. Jag mår så fruktansvärt mycket bättre när jag får jobba.

De största irritationsmomenten som uppkommer i min vardag är när M kommer och lägger sin rumpa i ansiktet på mig när jag sover. Funderar seriöst på att inte låta honom sova i sovrummet något mer. Jag behöver inte ha honom i mitt ansikte eller på min kudde när jag redan har svårt att somna. Men om man räknar bort att jag sover dåligt så är jag ändå mindre rastlös och mer harmonisk (hur går det ihop?). Iof som jag skrev innan, jobbet påverkar mycket hur jag mår och sen alla mina guilliga vänner som ställer upp =) L den ängeln har tagit ledigt från jobbet så han kan åka med mig på mitt besök till veckan. Det var en riktigt stor börda som försvann från mina axlar när han berättade att han kunde komma.

Men men, thats about it...Måste dock skriva som L har gjort några gånger... Jag funderar starkt på att sätta lösen på min blogg så att jag känner att jag kan skriva mer fritt. Det  är många jag inte alls känner som läser, majoriteten är dock folk jag "bjudit" in själv. Även om jag brukar vara som en öppen bok ,så har jag inget behov av att alla ska veta allt som händer och sker i min vardag. Skulle vara riktigt skönt att kunna skriva lite som man känner. Om det blir lösenord eller ej, det kan bara framtiden utvisa.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Jag älskar deras tonfisk och vitlöksåsen till på det. så jävla mumma dregla J köpte en med kycklingröra i sist. den var med jävligt god.

2009-01-29 @ 02:34:34
URL: http://nillas.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0