~Sliten~

Sov inte så bra natten som var, alldeles för nervös inför mötet idag. Men jag kan glädja alla med att mötet gick kanon. Personalen jag träffade var kanon och de andra också. Nu längtar jag till Söndag då jag får testa mina vingar =) Ibland ska man ha tur i oturen om man säger så. Nästan som att någon kände på sig att min stämpling skulle bli fuckad och att jag skulle behöva mer än vad den ger. Men men, ingen idé att gräva ner sig i det.. been there done that och det finns ingenting jag kan göra åt det. Nu får vi bara hoppas att det kommer in en massa uppbokningar i min kaldender så jag får jobba en massa!


Idag åt jag för första gången på Subway i hela mitt liv, jösses vilken god smörgås jag åt :) Jag är väldigt glad att de bestämde sig för att öppna en sådan här i stan. Nu vet jag var jag kan gå om jag vill ha lunch när jag jobbar etc. Jag åt en smörgås på ett bröd som det fanns parmesan och oregano i *mmmm*. Detta underbara bröd värmde de på med skinka, kalkon, ost också tomat, gurka +rödlök! Riktigt gott!

Nu är det dock dags för mig att gå till sängen. Dagen har varit innehållsrik och fin, jag hoppas att mina drömmar fortsätter i samma härliga anda .)

Kommentarer
Postat av: Carro

Det var som fan att de öppnade ett subway där. Håller helt klart med, de har riktigt gooooda mackor. ;)

2009-01-23 @ 12:11:46
Postat av: Nilla

Subway har tamejfan dom godaste mackorna ever enligt mig. Känner mig beroende av dom, men har inte fått köpa nån än. Men jag kommer snart smita dit och köpa mig en smarrig jävel att njuta av :D Hur står det till annars?

2009-01-24 @ 01:52:24
URL: http://nillas.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0