Snabb update..

Jag är fruktansvärt trött och planerar att gå och däcka vilken sekund som helst. Dagen har varit kanon, har dock lite ont i benen blev några timmars promenerande i snö som var alldeles för djuk (se till att ploga vägen ffs). Men jag hade trevligt och det hade den jag jobbade med också :D Kan inte fatta att jag oroade mig så mycket innan inför detta :) Nu får jag sovmorgon i två dagar och sen är det till det vanliga jobbet och dona i en dag (hoppas på flera).

Natti natti!

// En RIKTIGT trött Anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att det gick bra! Alltid lite läskigt att börja på ett nytt jobb men det går ju oftast bra i alla fall... :)

2009-01-26 @ 10:07:41
Postat av: Carro

Håller med, jätteskönt att det gick bra, det är glädjande! Får passa på att vila ordentligt då de två närmaste dagarna, skulle jag göra eftersom jag älskar sovmorgon. ;)



Kram!

2009-01-26 @ 12:54:40
Postat av: Linda

Sa ju åt dig att det skulle gå hur bra som helst så ;) kramar

2009-01-26 @ 14:13:05
URL: http://storstrumpa.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0