Snart Söndag..

Var försvann helgen? Tiden har gått så otroligt fort.. Imorgon ska jag palla mig upp tidigt och gå till jobbet, det ska bli spännande att se vad man ska göra där o.s.v. En massa nya saker att lära sig och nya ansikten.. antar att det kommer gå fint.

Har idag spelat tillsammans med K för första gången på flera år, bara han och jag. Det kändes lite konstigt och det märks att vi inte har spelat tillsammans på länge. Blev förvånad när han ville fortsätta att lira lite senare men då i grupp med några andra. Antar att det fortfarande kan ske mirakel här i världen.

Var uppe alldeles för sent igår, fastnade på msn tillsammans med en vän där musik åkte åt höger och vänster och youtube var konstant igång i bakgrunden. Det var riktigt trevligt!

Oj, nu är middagen färdig så jag ska käka och sen packa väskan inför mitt 12,5h pass imorgon.

Ha en fortsatt trevlig lördag alla..

Kommentarer
Postat av: Carro

Hoppas det går riktigt bra imorgon, men det tvivlar jag inte på att det faktiskt kommer göra. ;) lyckospark



Kram! Tänker på er där uppe. :)

2009-01-24 @ 22:29:27

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0