Tisdag...

Jösses vad tiden går fort just nu

Vaknade tidigare än jag trodde eftersom vi kom oss i säng riktigt sent. Det var så sent att K snoozade två gånger imorse!! Detta var första morgonen på lääänge som jag vaknade av hans väckarklocka. Blev jag grinig? Nope, jag njöt av att få stanna kvar i sängen och sova :)

Mirre och jag gick ut på en promenad. Kommunen behöver inte ha folk som tar bort snön på vägen, jag har min egen lilla plog. M såg ut som en snöboll i ansiktet när vi kom oss tillbaka in :) Pensionärerna log när de såg oss och skrattade lite när vi stod utanför kyrkan. M ville inte gå därifrån han gick med nosen djupt inne i snön och plogade. Kanske trodde de att jag hade blivit religiös när jag stod där som en ängel och tittade på kyrkan.

Skulle eg. bara gå in och lämna vovven och sen gå och handla mig något att käka till lunch... fastnade givetvis här... MEN nu ska jag verkligen gå, att sitta vid datorn med vineterkappan, halsduk och skor på är ingen höjdare *flyter bort*. Får se om jag orkar med att uppdatera igen senare idag, har verkligen blivit dålig på att uppdatera.. Men de som känner mig vet ändå vad som händer ändå :)

En sista sak bara --> Subway melt! Åt en sådan till middag igår fast med ett annat bröd.. De är SÅ GODA! Jag har verkligen hittat en favorit,  tvivlar på att jag kommer prova på en annan när jag har hittat en som är underbar :) K däremot, han provar olika hela tiden. Ibland önskar jag att jag inte var en sån vanemänniska när det kommer till mat. Hittar jag en sak som jag verkligen gillar så tenderar jag att hålla mig till den


Kommentarer
Postat av: Linda

Visst gillar jag oxå att testa på olika, tills man då hittar ngn riktigt smarrig en ;)

2009-01-27 @ 12:47:55
URL: http://storstrumpa.blogg.se/
Postat av: Nilla

Dom skulle fan inte ha öppnat den där supway här i stan alltså. Har varit där 3 dagar på raken nu och handlat. Är ju fan urfattig efter allt köpande där. Men nu har jag nog snart testat alla mackor och det finns för mycket gott och melten är jävligt god men jag har fastnat för min tonfisk :D J köpte 3. TRE mackor första dagen. men jag köpte iof 2, men mina höll då längre än för J :p Har du testat alla bröden med? Dom är förjävla goda :p

2009-01-27 @ 22:19:25
URL: http://nillas.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0