♥ Tisdag!

Idag har jag inte gjort allt för mycket måste jag säga. Fick ge efter igår och ta en tablett, självklart blev hela dagen en enda lång dimma. K tog sig till gymmet och var där i över en timme *kors i taket*, han hade tom handlat träningskläder!! Får se hur länge det håller i sig, men uppenbarligen kan under ske :)

L
yssnade bra länge på min ljudbok, det dumma med den Amerikanska är att det är en enda lång mp3a och självklart lyckades jag nollställa den med mina sömniga fingrar och sen fick jag spola fram till 60 minuter. Nästa gång jag skulle starta så hade jag lyssnat 106 minuter och lyckades nollställa den IGEN! Jag gav upp och fixade till den Svenska så nu får jag lyssna på den tills jag lär mig att inte trycka fel.

Har inte så mycket mer att berätta idag.

Kommentarer
Postat av: Vickanen

Huga..du menat städa ett dass...på jobbet...huga jag har så svårt med sådant....mår illa jag.....kramizzz

2009-01-14 @ 07:32:57
URL: http://vickanen.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0