Weekend all over again.

Just nu känns det som att helgerna bara avlöser varandra, det går snabbt. Idag ska jag inte göra allt för mycket, K är och besöker några vänner! Jo, du läste rätt.. han är hos sina vänner! Det händer inte ofta, men jag hoppas att det kommer bli mer av dem. Det är så otroligt skönt att vara ensam i lägenheten när han inte jobbar och man vet att han har roligt. Hittade ett ljus (jordgubb/champagne) som jag fick av min syrra för några år sedan som doftar gott. Fyndade ett glas med julmust och en mysig filt, kan det bli bättre?


Dags att käka middag, ska lyxa till det med kyckling, ris och en mumsig sås + lite broccoli :) Sen blir det nog en film inbäddad under en filt i saccosäckarna. Det enda negativa med dem är att det är så förbaskat skönt att jag brukar somna!

Kommentarer
Postat av: Vickanen

ehehehe jag somnar alltid i foffan...trots att det är en bra film som visas...spelar ingen roll...men vad härligt med säckarna sådana har mina söner med Cars på :)



kramizzz

2009-01-12 @ 18:42:21
URL: http://vickanen.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0