Bio och lite annat



Svårt att lista ut vad vi ska göra ikväll eller vad säger ni? För de som inte förstår något av bilden så jag kan säga att vi ska gå på bio och se på "Revenge of the Fallen" ikväll.  Det blir jag, K, J, Dl och hans flickvän.. jag hoppas att den är bra, gillade den första filmen så jag har höga förväntningar.

Idag kom svärmor förbi en stund och tittade på den nya TV'n och resten som är nytt inne i vardagsrummet, hon tyckte det såg snyggt ut. Jag känner mig som en stolt "mor" när jag visar upp hur fint det blir i vardagsrummet och innan sommaren är slut så kommer vi förhoppningsvis vara helt färdiga här inne med nya databord också.

Har någon sett solen idag? Det är helt borta här uppe i Norr, om ni har ser den så be den ta sitt pick och pack och komma upp hit igen.

Nåjå, nu blir det till att laga middag och duscha innan vi ska vandra iväg till biografen, ha en trevlig fredag alla. ♥

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0