En fin dag


D
agen har varit underbar idag. C och E kom hit idag med svärmor just efter 14.00. Vi gick en promenad, jag och K käkade lunch på Donken och E +C tog sig en milkshake. Efter lunchen hämtade jag ut mina efterlängtade böcker och vi gick in till stan och köpte oss glass. Jag tog mig en glassbåt (två kulor och mjukglass runt omkring) med polka och daimglass *jummy*. När glassen var uppäten hittade jag ett kort som jag ska skicka med chockladen till S, inhandlade även magneter med Ångermanlands landskapsblomma på och imorgon ska jag handla en liten söt flaska där det står Härnösand också är det sand i den. Jag tror han kommer gilla det jag skickar med K ner till Stockholm.

A och C gick och tittade i lite affärer idag så jag, K och Dl satte oss på Mellanholmen och solade lite på scenen. Efter ett tag samlades alla och vi gick hem till oss och pratade lite i väntan på att vi skulle bli hungriga inför middagen. Vid 7 gick vi ut och åt på Östanbäcken, jag måste bara säga att maten de har där är så förbaskat god! Även denna gång åt jag en planka, E tog också en och syskonen köpte sig grillspett med klyftpotatis och tzatziki. Alla var mätta och nöjda när vi kom därifrån :)

Resten av kvällen har varit lugn, jag har suttit och löst lite korsord och tittat efter True Blood avsnitt 3 och 4. K har varit duktig och har lyckats stryka sina skjortor med lite hjälp av svärmor som visade honom hur man skulle göra :) Nu är hans väska packad och han är redo att åka till Stockholm för att träffa lite vänner från guilden.

Nu ska jag börja fundera på en dusch och sen blir det nog till att krypa ner i sängen med en av de nya böckerna.

Tack för en trevlig dag ♥

Kommentarer
Postat av: Carro

Jo, det var en riktigt härlig dag! ^^ Var så kul att träffa er alla igen! Får ta och hitta på något mer sedan efter att du jobbat klart. :)



Kramar

2009-07-15 @ 23:12:19

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0