En "stulen" lista

DIN/DITT FÖRSTA
Operation: Tog bort min gallblåsa 2008
Piercing: Öronen när jag var 10 eller så och sen i näsan 1997
Sport: Fotboll
Husdjur: Kaninen Pyret
Semester: Gran Canaria, räknar inte de man gjorde till olika ställen inom Sverige, Finland o.s.v.
Konsert: Det var en i Lule 1996 kommer dock inte ihåg vad vi såg.
Kärlek: Daniel

JUST NU:
Äter du: Inketinken
Dricker du: Trocadero
Ska du: Svara på frågorna
Lyssnar du på: Smattrandet från tangentbordet och fåglarna som skriker utanför fönstret.
Väntar du på: Att klockan ska närma sig 21 så jag kan gå och se på Bio.
Tittar du på: Skärmen och Lova
Har på du på dig: Svarta trekvarts byxor och en lila tröja med vita blommor på (jag vet, det låter som en riktig pensionärströja).

DIN FRAMTID:
Barn: Det kan endast framtiden uttala sig om.
Giftermål: Vem vet inte du, vem vet inte jag..
Karriär: Ja tack, ge mig ett jobb!

VAD DU FÖREDRAR:
Kramar eller kyssar: Beror på vilket humör jag är på
Kortare eller längre: Längre
Snygg mage eller snygga armar: Hmm, fråga mig senare.
Busig eller lydig: Kan man inte vara både och?

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: Klart jag har..
Tappat bort glasögon/linser: Allt för många gånger
Brutit ett ben: Nej.
Rymt hemifrån: Ja, jag sprang över vägen och gömde mig hemma hos mormor och morfar.
Röntgats: Hos tandläkaren endast.
Krossat någons hjärta: Jo =(
Nobbat någon (som haft känslor för dig): Mmmmmm..... några gånger......
Gråtit när någon dött: Jag gråter alltid när folk dör i min närhet.

TROR DU PÅ:
Kärlek vid första ögonkastet: Been there, done that.
Gud: Jag tror på någonting men det behöver inte vara en Gud nej.
Mirakel: Ja, något hopp måste man ju ha.
Aliens: Kan finnas..
Magi: Man ska aldrig säga aldrig antar jag.
Ett himmelrike:....
Tomten: När jag var liten trodde jag på honom..
Änglar: Ja.
Transformers: Pfff...

BLANDAT:
Är du kär i någon? Jag är alltid mer eller mindre kär
Önskar du att du bodde någon annanstans? Just nu Nej, men ibland Ja.
Tycker andra att du är attraktiv? Hur ska jag veta det? ;)
Dricker du alkohol? Det händer
Använder du droger? Aldrig gjort och kommer förhoppningsvis aldrig göra det heller.
Vilket schampo använder du? Olika, just nu Dove.
Vilken parfym använder du? Amor amor eller Amor Tentation o.s.v. (har mååånga parfymer).
Vad är du rädd för? Massor av saker, fråga mig någongång så kanske jag berättar.
Gillar du att tvätta? Jag HATAR att tvätta men det är bra mycket roligare än att diska

Nallade listan hemma hos Lady FoxyFoxie

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0