Första doppet


Jag har badat idag för första gången på lääänge, förra sommaren badade jag inte och jag tror inte jag badade sommaren jag jobbade hemma hos mor och far. Det var sjukt skönt i vattnet, lite "kallt" när jag började röra mig mot lite djupare vatten men när jag väl var doppad ville jag nästan inte kliva upp. Jag hann tom med att dyka i lite från en flytbrygga och för första gången på länge tänkte jag inte på hajar när jag badade. Kanske har jag kommit bort från min lilla haj-nojja som jag haft sen jag var liten (orkar inte berätta om det just nu). Det enda negativa var att det hela tiden kom en massa folk dit och barnfamiljer på det! Om jag badar igen hoppas jag att det är lite mindre folk så man kan flyta omkring hur och var man vill!

Efter badet gick vi iväg och käkade på Subway och satt och pratade länge. Jag måste säga att jag hade tokigt trevligt ikväll, det var längesen jag hade en sån avslappnad kväll utomhus i vänners sällskap.

Dags att krypa ner i en av säckarna eller kanske båda tillsammans med en filt och mysa. Tack för en trevlig kväll,


Kommentarer
Postat av: Anna

Lät som en supermyig eftermiddag och kväll :) Vart badade du någonstans?



Vi ses på lördag. Kram.


Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0