Helgen

Fyndade en bild på staden som jag växte upp i, visst är det vackert?

F
redagen var riktigt härlig, fick främmande av J och P så vi gick ut och käkade tillsammans med K på Östanbäcken, det var supergott som vanligt (skulle lätt kunna äta där ofta om det inte var för att priserna är lite höga) och jag njöt i fulla drag. Efter middagen gick vi iväg och tittade på Crank 2, blev lite sugen på att bada men vädret var alldeles för dåligt för att det skulle fungera. I torsdags badade vi ju på kvällen i regnet men det var inte ens i närheten av skyfallet som kom på fredagen. På lördagen tog jag det passivt, vilade upp mig rejält och sen drog jag iväg på jobbet. Lördagen gick riktigt snabbt och före jag visste om det så var klockan efter 22 och det var dags för mig att duscha och bege mig mot sängen för att läsa lite så att jag skulle somna och orka upp kl 7 dagen efter.

Idag har jag jobbat och löst lite korsord på balkongen, vädret är suveränt här nu.. lite synd för stadsfesten dock att solen kom när den var över.. men jag är glad och nöjd :) Nu blir det en tur till stranden för att bada och umgås *glad*

Trevlig söndag på er där ute.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0