Home sweet home

Har ganska precis kommit hem efter att ha varit 25h på jobbet, självklart tittade solen fram när jag började jobba och 30 min innan jag slutade började molnen komma! Jag gjorde riktigt goda klyftpotatisar idag på jobbet med salt och citronpeppar på, jag blev så sugen själv att jag ringde hem och bad K gå till affären och handla potatis och skala tills jag kom hem. En kvart innan jag slutade ringde han och frågade om jag kunde gå med på att bli utbjuden på middag istället, latrmasken orkade inte gå på affären och handla.. vad kan man säga? Karlar... *suck*


Inatt höll jag på att få en hjärtinfarkt, jag hade precis somnat och BAM kl 00.00 drog ena klockan på sängbordet igång. Jag kan inte förstå vem som skulle komma på att ställa klockan på 12 på jobbet eftersom vi ska upp före f'n. Det tog ett tag innan pulsen la sig och alla historier som ordinarie berättat om lägenheten drog genom mitt huvud, sen kom jag på att när jag såg på Montel's show att de sa att spöktimmen inte är förrän klockan 3, detta resulterade att jag fick lite ro i kroppen efter ett "klago-samtal" hem till karln.

Nu ska jag gå iväg och bli bjuden på middag som utlovat, ha en fortsatt trevlig dag alla ♥

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0