Late last night I got an S. O. S.




..
just nu har jag "Somewhere near Japan" i skallen, en på jobbet har pratat om den några gånger eftersom han gillar lite äldre musik så nu var jag tvungen att lyssna på den på youtube.

♥ Fröken E - 4månader gammal.

J
ag skickade ett sms till min syster här om dagen och frågade om hon inte kunde skicka kort på sina två "bebisar" I och E eftersom jag inte har fått något kort på dem på länge. Jag hade sån tur att jag fick inte bara ett utan tre bilder från henne och snäll som jag är så tänkte jag dela med mig med två av dem för de är så fina :) När hon skickade kortet på I så var texten: Äter, skiter, sover och låter. Jag skickade genast ett sms för att höra om hon blivit rumsren och svaret blev: "Nja, hon går ut och leker och sen kommer hon in och skiter, men i övrigt går det bra". Fröken E hade exakt samma text som I men där var det ingen idé att fråga om hon var blöjfri för om en 4 månaders bebis är blöjfri så blir jag rädd :)


Fröken I -  4månader gammal.

A
ck ack, klockan är redan över 4.00. Nu ska jag plocka ihop lite och sen blir det till att gå till sängen! Imorgon kommer svärmor hit för att hämta vovven, han ska vara med henne och svärfar till på söndag. Det kommer nog kännas ganska tomt utan vovven men ack så skönt det kommer vara att kunna sova och vrida på sig utan att man hör en hund som morrar lite missnöjt. Detta innebär att jag och L kommer få lite kvalitetstid tillsammans (som att hon kommer märka någonting) och jag kan duscha hur länge jag vill utan att behöva oroa mig för att få kallt vatten innan jag har hunnit tvätta håret :)

Natti natti på er alla vänner och de som jag inte känner ♥


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0