Ledig


Släkten bor mellan Lule och Haparanda -> Närmare Happis dock

N
u tar jag helg, jobbar inte igen förrän på Tisdag kväll. Jag har hört rykten om att det kommer bli fint väder under helgen, får hålla tummar och tår att det blir det :) Helgen ska spenderas tillsammans med sambon, ska försöka hinna med lite Nintendo Wii, någon film också hoppas jag på en tur till stranden. Har även planer på att ta med Mirre till Sjukhusparken så han kan få springa fritt där och leka av sig lite.



J
ag håller på att planera en liten tripp till riktiga Norrland (även om folk från Söder envisas med att detta är Norrland fast det är mitt i Sverige och har Västerbotten ovanför sig, men vill man vara så att Norrland är över halva Sverige så be my guest)).  Jag har inte riktigt hunnit bestämma än om jag ska åka nu i Aug eller om jag ska ta och åka i Sep istället. Antar att det beror på släkten. Det var längesen jag var uppe i norr och spenderade tid med familjen, det ska bli spännande att träffa lilla E och valpen som jag har hört så mycket om. Jag längtar ut till stugan så man får lite lugn och ro och ett hus där man slipper allt ljud som kommer när man bor som vi gör - mitt i centrum

Dags att gå ut på en liten promenad, ses.

Kommentarer
Postat av: Mikaela - livet som hockeysambo

Nej jag var inte med uppe och kollade när min sambo var där uppe och träffade klubben och skrev på. Så jag får lita på min sambo, han säger att lägenheten är bra ;D

2009-08-01 @ 08:56:57
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Mikaela - Livet som hockeysambo

Haha okej. Nej men jag hade en del krav och alla dom är med i lägenheten han fixade så mer kan jag inte begära. Ja, vi är i Hudiksvall nu och det ösregnar, i Örebro där vi startade var det sol ;D

2009-08-01 @ 16:32:24
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Fin blogg, läs, Kommentera & följ min blogg via lovin :) jag följer redan din :)

2009-08-03 @ 09:27:17
URL: http://beatricevonhedvind.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0